هدايت به بالاي صفحه

  • یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد

نماهنگ علی آقامه به همراه فایل بی کلام و با کلام

  • ۷۷۴۱۴


گروه سرود عاشقان ولایت یزد

دریافت
حجم: 13.4 مگابایت
سرود علی آقامه باکلام


گروه سرود عاشقان ولایت یزد

دریافت
حجم: 3.34 مگابایت
سرود علی آقامه بی کلام
 
  • Mohammad

    تک خوان  این  سرود منم🍏

    قسمتی که میگ پهلونی ک واصه یتیما مثل پدرع ووو

    بل  سرود جذابیه🚶🏿‍♂️

  • حانیه سرخوش

    سلام خیلی سرودتون قشنگه 

  • اکرم سادات حیدرهایی

    باسلام و عرض ادب و احترام.

    تبارک الله...

    احسنتم...

    زبان قاصر است از بیان دگرگونی احوالم هنگام گوش کردن به این سرود

    آنقدر تحت تاثیر اجرای این سرود زیبا قرار گرفتم که از خواهرزاده ها و برادرزاده هام خواستم این کار رو برای عید غدیر تمرین کنند و یاد بگیرند و در قبالش جایزه دریافت کنند.

    ان شاءالله خود مولا اجر کار دلیتون رو بدهند.

    برای این حقیرم دعا کنید که شیعه ی واقعی مولامون باشم.

    پاسخ:
    سلام*
    امیدواریم مورد قبول آن حضرت قرار گرفته باشه..
    تشکر از شما
    محتاج دعا هستیم.
  • محمد معین الدینی

    ‌اگه‌بشه‌متن‌سرود‌رو‌با‌جاهایی‌که‌باید‌مکث‌بشه‌بهم‌بدید

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز"
    می‌تونید فایل پی‌دی‌اف متن رو از اینجا دانلود کنید
  • محلا گندومی

    عالی

  • احمد

    سلام.  الله، شما را در این راه نگهدارد.

    پاسخ:
    سلام
    ممنونیم و محتاج دعا..
  • سید پارسا هاشمی

    لطفا نت موسیقی  این سرود را هم بگذارید

    پاسخ:
    سلام علیکم
    حتی‌المقدور قرار داده می‌شود.
  • زهرا

    ممنون خدا خیرتون بده .جامعه به سرود وموسیقی حلال هم نیاز داره

  • .....

    باتشکر فراوان این سرود یکی ازبهترین و زیباترین سرود هایی که شنیدم بینظیره

  • کریمی

    این نماهنگ خیلی زیبا و دلنشین هست. من نماهنگ رو توی گوشیم دارم. خودم که خیلی دوسش دارم . هروقت هم بچه های برادرم اونو گوش میدن  آرامش میگیرن و در کل خیلی دوسش دارن ... عالیه . موفق و موید باشید ان شاالله

    پاسخ:
    سلام"
    تشکر*
    ما هم از این جهت خوشحال و خرسندیم.
  • امیرعلی
    ممنون خیلی سرود شما خوب بود من هم خودم توی گروه سرود هستم من در گرو ه نسیم مهربانی هستم      خیلی عالی بود    پهلوونی که برای یتیم ا مثل پدری کمکشون کن
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    ان‌شاء‌الله موفق باشید*
  • Nahid
    فوق العاده بود . عاشق مولا علی ام . علی یارتون
    پاسخ:
    عرض سلام و ادب
    متشکریم*
  • f.a
    عالی بود تبارک الله
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    التماس دعا*
  • م م ق
    جزاکم الله خیرا، خیر دنیا و آخرت ببینید.عالی بود.
    پاسخ:
    سلام‌علیکم
    تشکر از لطف شما*
  • سلمان پورآرین
    سلام از مولا علی علیه السلام عوضش رو بگیرین

    پاسخ:
    سلام‌علیکم
    ممنون از شما
  • پریسا
    ممنون خیلی خوب بود واقعا اشک آمد درمیاید فقط متنشم بگذارید ممنون میشوم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    متن سرود  کلیک کنید*
  • سجاد
    خیلی خیلی عالیه
    اشک تو چشام جمع میشه وقتی گوش میکنم
    خیلی خیلی عالیه
    خدا خیرتون بده
  • سجاد
    خیلی خیلی عالیه
    اشک تو چشام جمع میشه وقتی گوش میکنم
    خیلی خیلی عالیه
    خدا خیرتون بده
  • سجاد
    خیلی خیلی عالیه
    اشک تو چشام جمع میشه وقتی گوش میکنم
    خیلی خیلی عالیه
    خدا خیرتون بده
  • دنیا
    عااااااااااااالی بود عااااااالی
  • محمد جواد ربانی
    خیلی عالی بود
    تو مدرسه  دخترانمون گذاشتمیش
    برای روز پدر برای من خوندند
  • علی
    عالی دوستون دارم

  • طاها
    سلام واقعا دست مریزاد متشکرم از شما انشا الله همه شما در پناه حق بمانید
  • انیتا
    سلام بی زحمت میشه متن سرود رو هم بزارین متشکرم خیلی عالیه
  • مدرسه دختران افتاب
    لطفا سرود هنگامه بصیرت رو بیکلامش رو بزارید

    ممنون
  • عاشق علی
    عالیی 
  • حسین
    عالیییییییییییییییی. اجرتان با آقا امیرالمومنین. امیدوارم در همه مراحل موفق باشید
  • Z
    خیلی عالیه
    واقعا مرسی 
    فقط متن سرود رو بذارید
  • Fatemeh
    بسیار عالی👌👌👌👌
  • محمد حسین دهقان ده جمالی
    سلام.دست همه دست اندر کاران این سرود را میبوسم.خیلی تاثیرگذار هست
    پاسخ:
    سلام*
    دعا بفرمایید...
  • سارا
    خیلی خوبه اشقشم واقعن دستتون درد نکنه


  • صدرا
    عالی  بود
  • سیده زهرا
    سلام
    خدا قوت به مسئول این چنین گروه های سرود،
    تو ماشین برای بچم میزارم عالیه عالی....
    پاسخ:
    سلام تشکر
    دعا بفرمایید
  • محمدجواد
    عالی بود خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام*
    تشکر
  • اندوهجرد سیتی
    سزود خیلی قشنگی  جانم فدای علی
  • محمد مهدی
    متن رامی خواهم
  • آنه شرلی
    جانم فدای علی....  دوستت دارم اقا جون.
    بسیار عالی بود ممنونم.
  • اسرا قنبرزاده
    عالییییییییییییییییییییییییی     


  • امیر رضا
    واقعا گل کاشتن من خودم قراره این سرود رو بخوانم و قسمت وقتی ی کودکی رو  میبینه بابا نداره رو اجرا کنم برای این بچه ها ارزوی سلامتی دارم
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    دعا بفرمایید
  • ......
    عالی حرف ندارن
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
  • مدرسه بنی فاطمه یزد
    خیلی خیلی زیباست
    تشکر

  • عمارها - ثامن گرافیک
    سلام
    افرین
    افرین
    افرین
    زبانم قاصره
    انقدر این کیلیپ و اجرا قشنگه که در پوست خودم نمی گنجم
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم 
    جانم فدای آقام علی (ع)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارتباط با ما

  • موبایل:
  • تلفن ثابت:
  • ایمیل:
  • آدرس: یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد