هدايت به بالاي صفحه

  • یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد

کلیپ سرود با موضوع پرستاران گمنام مادران و همسران جانبازان عزیز میهن

  • ۶۷۷
دریافت
 گروه سرود عاشقان ولایت یزد
 
  • منتظران ظهور
    بسم تعالی
    سلام 
    اقا کار شما شبکه ی یزد که درباره ی رمضان خوندید عالی بود مخصوصا حس اقا ی احسان محمدی از طرف من به ایشون احسنت بگیدهیچ کدام از افراد سرودتان حس نداشتند به جز اقا احسان 
    میکس مسترتان اقای برزگری هستند ؟
    من از الان دیگه فقط کارهای مثل کار به طاهای علی فانی بسازید 
    به احسان افتخاری شاعرتان سلام برسونید اقای کرمانی نسب 
    صدای انجم روز صدای alto است قشنگه 
    من از طریق اینیستا گرام با شما اشنا شدم 
    تا درختان همه پر میوه پر بار شوند 

  • امیر
    سلام

    حاجی جان خداقوت
    خسته نباشید
    جدی خیلی دارید زحمت های زیادی برای گروه سرود میکشید

    اگرهر کاری از دست ما بر میاد ما درخدمتیم

    انشاا... در جشنواره رضوی رتبه اول بدست می آورید
    انشاا...

    یازهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    سلام*
    تشکر استاد
  • منتظران ظهور
    بسم تعالی 
    سلام علیکم 
    من یکی از بیشترین بازدید کنندگان نسیم قدر هستم کار جدید نسیم رادید ؟
    ولی من ازگروهتان. خوشم امده است و به وبلاگ من هم بیایید محسن محمد. طاهری 
    دکتر محسن محمد طاهری اقای کرمانی نسب ارادت مند شما 
    یاعلی 
    موفق باشید                    خداحافظ

    پاسخ:
    سلام*
    چشم
    ارادتمند شما
  • منتظران ظهور
    بسم تعالی 
    سلام علیکم 
    با توجه به عکس ها و کلیپ و صوت 
    صوت : ۱-در سرود پرستاران گمنام شما در این سرود میبایست از صدای soperano استفاده کرد در یک جایه ی سرودتان از صدا بم استفاده شده است ۲-اهنگ مناسب نیست 
    کلیپ : کلیپتان جای احسنت دارد ما شا الله 
    عکس : زوایای عکس های شما بد نیست خوبه فکنم بعضی عکس ها را با گوشی می گیرید هو آوی نه؟ 
    در مطالبتان اسم استاد شاکری را اوردید خداقوت 
    دل من کرده بهونه.        واسه ی یه شب پریدن
    یاعلی
    خداحافظ.      
    پاسخ:
    سلام*
    تشکر
    تذکرات شما عالی و دقیق بود.
    چشم اصلاح می شود*


    دل من کرده بهونه.                   واسه ی یه شب پریدن
    پشت کوه ها ی خراسون           مرقدپاکت دیدن مرقد پاکت دیدن
  • mazloom
    سلام علیکم
    خسته نباشید
    خداقوت
    إن شاالله موفق باشید
    یاعلی
  • امیر
    ما هردچی دیدم از خوبی شما بوده 

    تشکر 


  • امیر
    سلام بر گروه سرودعاشقان ولایت 


    واقعا خسته نباشید 

    خداقوت 
    خیلی زحمت های زیادی میکشید 

    اجرتان با حضرت زهرا(س)
    پاسخ:
    سلام*
    جناب استاد امیر عزیز
    از محبت های ویژه شما به گروه سرود خودتون
    کمال تشکر و قدردانی را دارم*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارتباط با ما

  • موبایل:
  • تلفن ثابت:
  • ایمیل:
  • آدرس: یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد