هدايت به بالاي صفحه

  • یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد

گزارش واحد مرکزی خبر از گروه سرود عاشقان ولایت یزد

  • ۹۳۸
  • حسین محمد مهدی
    با عرض سلام .اجرای بسیارعالی بود به امید بهتر از ان............
  • محمد مهدی
    اردوکیمیای نوجوانی عالی بود امید وارم اردو های بیشتری  داشته باشند
    پاسخ:
    سلام*
    تشکر"
    ان شاء الله*
  • گروه سرود بسیج دانش آموزی نجف آباد

    سلام علیکم

    باعث افتخار است که با گروه شما همکاری داشته باشیم. به همین سبب وبلاگ شما لینک شد. لطفا شما نیز جهت تبادل لینک اقدام فرمایید.

    یــــا علـــی

    پاسخ:
    علیکم سلام*
    چشم"
    شما هم لینک شدید*
  • seyed
    لطفا بازی کابوس مرکاوا را بصورت یک پست یا خبر در سایت و وبلاگتان معرفی کنید
    تا شما هم نقشی در این جنگ نرم داشته باشید
     در صورت امکان kabosemerkava.blogfa .com را لینک کنید

    .......................................
    چند سال پیش توفیق اون رو داشتیم که یک بازی کامپیوتری بر علیه اونها و در به تصویر کشیدین مظلومیت مردم غزه بسازیم که مشکلاتی پیش اومد و نشد که موفق به انتشار بازی بشیم .
    مشکل از سمت خودم بود و من قطعا به خودم ستم کردم .هم به خودم و هم به دوستانی که در این کار و در ساختش به من کمک کردن.
     
    اما حالا میخوام با خدا معامله کنم و بدون هیچ ترسی و تردیدی این بازی رو انتشار بدم . در انتشار این بازی شما هستید که اگه خدا بخواد من رو و هدفم رو یاری خواهید کرد .
    کلیپ های بازی در سایت آپارات
    نمای منو :http://www.aparat.com/v/OBFQn

    نمای بازی :http://www.aparat.com/v/nN4Vc

    لینک دانلود 1 : 
     
    http://www.astroupload.com/do.php?filename=1406962540841.zip

    لینک دانلود 2 : 
    http://uplod.ir/41guztv512cr/KaboseMerkava.zip.htm


    لینک ویدیو ها در یوتیوب

    نمایی از بازی http://youtu.be/9eb6GUdNazM

    نمایی از منو : http://youtu.be/yFLj5crnTUs

    شما مجاز به تغییر صفحه اول بازی هستید و میتونید اون رو در هر جایی آپلود کنید یا حتی به فروش برسونید . فقط کمک کنید این بازی پخش بشه . حتی اگه میتونید مطلب رو ترجمه کنید و به زبان های دیگر قرار بدید و در این جنگ نرم سهیم باشید .

    پاسخ:
    سلام*
    تشکر"
    در خدمتیم....
  • امیرحسین دشتی

    سلام.اول سال از بچه ها یه تست صدا گرفتند برای گروه سرود  عاشقان ولایت که همه ی اعضای گروه سرود

    قبول شدند.سرود مخصوص ما (یا مهدی) بود.توی جلسات تمرین سرود اینقدر

    مسخره بازی درمی آوردیم که نگو.من چون صدای نازکی دارم سعی میکردم متوسط بخونم تا

    تابلو نشه.گذشت تا یه روز از گروه سرود عاشقان ولایت دما دعوت کردند که بریم توی حوزه و جلوی

    کله گنده ها مثل سردار و رییس فلان و رییس بهمان و صد تا آدم دیگه سرود بخونیم.

    تیپ گروه سرود ما لباس لجنی بود که من اصلا توش راحت نبودم.خلاصه بعد از

    مجری و سخنرانی تک تک آدمای اونجا نوبت به ما رسید که بریم رو سن.همون جا بود که

    فهمیدیم تک خوان نیومده.مربی به من گفت برو تک خوان شو.گفتم من؟گفت آره.

    خلاصه رفتم جای تک خوان وایسادم.آهنگ سرود شروع شد و همه نگاه ها به من بود.

    از میکروفونی که جلوم گرفته بودن احساس غرور میکردم.قسمتی که فقط من باید

    میخوندم لحظه به لحظه نزدیک تر میشد و ضربان قلب منم بیشتر میشد.از ترس

    آب دهنمو قورت دادم و سکسکه ام گرفت!

    شروع شد.منم گفتم:

    یا مهدی.

    یا مهدی.

    یا مهدی.

    یا مهدی.

    وقتی سرود تموم شد تشویقمون کردن که تو ذوقمون نخوره.

    وقتی از صحنه اومدیم پایین بازم ازمون تشکر کردن.

    به محض اینکه از اونجا اومدیم بیرون بچه ها شروع کردند دیوانه وار بخندند!

    خودمم خنده ام گرفته بود.مربیمون گفت اشکال نداره دفعه ی بعد جبران کن.

     


    پاسخ:
    سلام*
    احسنت"
    عالی بود*
  • امیرحسین دشتی
    سلام.
    حاجی سه شنبه سرود هست؟
    پاسخ:
    علیکم سلام*
    بله حاجی جان هست*
  • امیرحسین دشتی
    سلام.
    با عرض خسته نباشید به مدیران گروه سرود عاشقان ولایت یزد.
    من از شما بزرگ گوار تشکر می کنم که دارید گروه سرود را بهتر می کنید. با تشکر گروه هخوانی عاشقان ولایت از پایگاه شهید هاشمی نژاد رحمت باد تقدیم می کند.
    پاسخ:
    علیکم سلام*
    تشکر از شما"
  • گروه هنری آسمان
    بسیار عالی بود . ان شاا... همیشه موفق باشید . تبادل لینک انجام شد . ممنون که وبلاگمون سر زدید
    پاسخ:
    سلام*
    تشکر*
    ما هم شما را لینک کردیم*
  • امیرحسن دشتی
    باعرض سلام وخسته نباشید به مسئول های گروه سرود.
    گروه سرود عاشقان ولایت یزد از جمله گروه سرود های استان_کشور اول است.
    اون سرود نمایشی <نوجوان فلسطین>خیلی سرود زیبا وقشنگی بود.
    ما تا آخر ایستا ده ایم.
    پاسخ:
    سلام*
    تشکر"
    آقا امیرحسین*
    گروه ما با وجود نوجوانان پاک و مستعدی مثل شما در دنیا تک است....
  • گروه سرود میثاق سمنان
    سلام
    با افتخار لینک شدید
    ما هم آماده همکاری با شما هستیم.
    پاسخ:
    سلام*
    با تشکر"
    ما هم شما را لینک کردیم.*

  • محمداحسان افتخاری پور
    لاله ی این چمن الودی رنگ است هنوز
    سپر از دست مینداز که جنگ است
    هنوز
    از سر تیشه گذشتن ز خردمندی نیست/
    دل ما ناله ی آن تیشه و سنگ است هنوز
    فتنه ای را که دوصد فتنه به اغوشش بود
    بر لب فتنه گران مایه ی ننگ است هنوز
    ای که اسوده نشستی لب ساحل بر خیز
    که تورا کار به گرداب و نهنگ است هنوز
    ای که دشمن شده ای بر همه خاک کشور
    پسری شیر صفت گوش به زنگ است هنوز
    دل من مثل تفنگ و سخنم مثل فشنگ/
    قلب دشمن هدف تیر و تفنگ است هنوز
    تا که در باور ما عشق ولایت گنجید/
    زندگی کردن ما پاک و قشنگ است هنوز
    نقش پرداز جهان چون به جنونم نگریست
    گفت این عشق به سودای تو تنگ است هنوز 
    ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
    پاسخ:
    سلام*
    آقا احسان*
    عالی بود تشکر"
  • مهرداد علیزاده
    سلام مطلب قشنگی بود بهوبلاگ منم سر بزن نظر یادت نره :)
    پاسخ:
    سلام*
    تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارتباط با ما

  • موبایل:
  • تلفن ثابت:
  • ایمیل:
  • آدرس: یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد