هدايت به بالاي صفحه

  • یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد

گروه سرود عاشقان ولایت

  • ۱۴۸۰
گروه سرودعاشقان ولایت یزد
  • بسیجی عقب مانده
    تشکر از همه ی بچه هایی که  برای گروه سرود عاشقان ولایت زحمت کشیدند و همچنان آن را زنده نگه داشته اند.
    پاسخ:
    سلام*
    ما از شما دوست عزیز کمال تشکر را داریم.*
    شاید منظور شما بسیجی جامانده باشد.*
    ما نسبت به تمام برادران بسیجی ارادت داریم.*
  • محمد صالح عباسی
    از بچه های گروه سرود تشکر می کنم بااینکه نه ارگ بود ونه میکروفون و...توانستنداجرا رادرنمایشگاه به خوبی انجام دهند وهمچنین از حاجی اقای گل تشکر می کنم
    پاسخ:
    سلام*
    آقا محمد صالح ما از شما دوستان گرامی تشکر می کنیم. که در همه حال گروه سرود خود را همراهی می کنید.
    التماس دعا*
  • عتاتلتلتاتالتنع
    انرلاهتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
  • امیرحسین دشتی
    با سلام و خسته نباشید به همه ی مسئول های گروه سرود عاشقان ولایت

    من از همه ی مسئول های گروه سرود تشکر می کنم که دارند گروه سرود را نظارت می کنندو از ان ها تشکر می کنم که برای ما برنامه های تفریحی خوبی می زارند.

  • سرباز
    باسلام
    به امید ظهور هرچه زودتر حضرت مهدی عج

    ماشاالله  من خودم از نزدیک از گروه سرود شما بازدید داشته ام دست مریضاد
  • محمد صالح عباسی
    عشق ولایت گر زنده خواهد شود 
               مثل شمشیر حسین تشنه نخواهد شود
  • سرباز ولی

    ماشا الله حزب الله

    احسنت به برو بچه های بسیجی که تو همه عرصه ها حضور دارید

    انشاالله قدر مسوولین پایگاه و مربیانتون را بدونید که چنین فضایی محیا کردند

    یاعلی ع

    پاسخ:
    سلام*
    تشکر از شما فرمانده سربازان ولی الله
    *التماس دعا*
  • میثم حاتمی
    خیلی آرم زیبایی است به امید موفقیت روز افزون
    پاسخ:
    سلام*
    تشکر استاد

  • محمد صالح عباسی
    من به گروه سرود خود میبالم که این چنین مربیان خوبی دارد از همه ی انها تشکر میکنم وهمچنین از بچه ها متشکرم که این گروه عاشقان ولایت را زنده نگه می دارند
    پاسخ:
    سلام *
    آقا محمدصالح*
    از اینکه به گروه سرود خودت علاقه مند هستی و برای رشد آن زحمت می کشی کمال تشکر را داریم.
    و از خداوند برای شما آرزوی موفقیت در عرصه های مختلف زندگی را خواستاریم.
    *تشکر*
  • امیرحسین دشتی
    سلام.
    من خیلی گروه سرود میام ودوست دارم.



    پاسخ:
    سلام*
    تشکر آقا امیرحسین*

    *التماس دعا*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارتباط با ما

  • موبایل:
  • تلفن ثابت:
  • ایمیل:
  • آدرس: یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد