هدايت به بالاي صفحه

  • یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد

♫♫♫ لــبــیــک یا امــــام خــامــنــه ای ♫♫♫

  • ۸۱۲

گروه سرودعاشقان ولایت یزد

  • امیر قلعه نوعی
    سلام.


    اگر گفتید اسم من کی هست؟



    خداحافظ.
    پاسخ:
    *سلام*
    آقا امیر حسین دشتی رحمت آبادی

  • محمد صالح عباسی
    موفقیت در رگ یک نوجوان جاری است پس از پچه ها در خواست می کنم در امتحانات سعی وتلاش خود را بکنند
    پاسخ:
    سلام*
    تشکر آقا محمدصالح"*
    در خواست ما از شما و تمام دوستان گروه این بود و هست.
    و از خداوند متعال برای شما آروزی پیروزی و موفقیت در تمامی مراحل زندگی شما را خواستاریم.
    *من الله توفیق*
    *موفقیت هدیه خدا به ماست*
  • میثم دهقان

    حاجی جون غلط املایی تون زیاده

    پاسخ:
    سلام*
    حاجی کجا؟
  • امیرحسین دشتی
    باسلام و خسته نباشید به همه ی مسئول های گروه سرود عاشقان ولایت.
    اول ازهمه از محمد جواد می الدینی تشکر میکنم که برای ما زحمت های زیادی کشیدند که ما را تحمل کردند.
    دوم هم از حاجی بزرگ بار تشکر می کنم که برای ما زحمت زیادی می کشند.
    سوم هم از قائم اقا تشکر می کنم که برای ماجاهای ورزشی یا تفریحی می گزارند.
    و اخر هم از  همه ی افراد گروه سرودحتی بزگتر ها تشکر می کنم که سرود را به این همه قشنگی می خوانند.
    پاسخ:
    سلام*
    آقا امیرحسین ما هم از شما تشکر می کنیم.*
    التماس دعا"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارتباط با ما

  • موبایل:
  • تلفن ثابت:
  • ایمیل:
  • آدرس: یزد-حمیدیا-خیابان‌شهید‌احمد‌علی‌دشتی-روبروی‌مسجدصاحب‌الزمان(عج)رحمت‌آباد